Ai grija la "promotia in bucla"
Evita ofertele de tipul "cumpara un produs si primesti unul in plus", acestea fiind menite sa te incurajeze la achizitionarea unei cantitati mai mari de marfa decât in mod obisnuit. Daca vei cheltui mai mult decât intentionezi, nu faci nicio economie, aminteste fostul manager.
Stabileste obiectivul de a economisi cel putin 30%
"General vorbind, o promotie nu merita cu adevarat decât daca te ajuta sa economisesti cel putin 30%", a spus fostul agent comercial. "Si intotdeaun a exista o oferta activa in care poti economisi acest procent." Asadar, daca esti genul care bate in retragere atunci când trebuie sa platesti pretul intreg, asteapta ca produsele dorite sa fie introduse in ciclul promotiei. Din nou, aici se poate dovedi folositoare imprietenirea cu agentul comercial.
Incepe cumparaturile din spatele magazinului
O strategie comerciala universal valabila este sa "ascunda" produsele cu cele mai bune oferte de reducere, in mod special in spatele magazinului, astfel incât clientii sa descopere marfa noua inainte sa ajunga la adevaratele "comori". De asemenea, centrele comerciale vor incerca sa iti influenteze lista de cumparaturi prin promovarea masiva a reducerilor actuale, chiar si a celor mai neinsemnate, a spus o femeie care a lucrat ca vânzatoare intr-un magazin elitist din New York. "De multe ori, cele mai bune oferte nu sunt cele din timpul reducerilor promovate. Acestea se afla, de obicei, pe o etajera, undeva in spate, sau convenabil ascunse.
Nu te uita in dreapta
Cercetarile arata ca cei mai multi cumparatori sunt dreptaci si privesc din instinct spre dreapta, deci in aceasta parte vor fi plasate in magazine cele mai noi si mai scumpe produse. Pentru a incuraja acest instinct, centrele comerciale vor folosi muzica si lumini in plus care sa te ademeneasca mai aproape. Solutia? Mergi in magazin cu o idee despre ce trebuie sa cumperi si nu te lasa distras de strategiile decorative!
Mai multe pe mediafax.ro.