Calendarul cu stewardesele sexy ale companiei aeriene Ryanair, care urma sa fie suplimentul unui ziar national, a fost interzis pentru ca ar fi putut jigni publicul. Inca nu ne putem da seama de ce.
Aceasta reclama pentru brandul de haine Drop Dead a fost interzisa in noiembrie 2011 din cauza modelului subponderal.
Reclama pentru spray-ul Lynx (echivalentul britanic al lui Axe) a fost interzisa pentru ca e “sugestiva din punct de vedere sexual, indecenta si provocatoare”.
Nici aceasta sticla supradimensionata de parfum Marc Jacobs intre picioarele de 17 ani ale Dakotei Fanning nu a fost pe placul Autoritatii britanice. Reclama a fost interzisa tot in noiembrie 2011 pentru ca “sexualizeaza un copil”.
Cateva saptamani mai tarziu, ASA a retras de pe piata si reclamele actritei minore Hailee Steinfeld pentru Miu Miu pentru ca “prezinta un copil intr-o pozitie periculoasa.”
Reclama lui Rachel Weisz pentru L’Oreal a fost interzisa pentru Photoshop in exces si pentru ca induce in eroare.
Si reclama Juliei Roberts pentru Lancome a fost scoasa din circulatie din aceleasi motive.
Reclama pentru parfumul Yves Saint Laurent Belle D’Opium a fost interzisa in februarie 2011 pentru ca degetul modelului pe brat simuleaza injectarea de opium, au explicat cei de la ASA.
YSL nu erau la prima abatere de gen. O alta reclama de-ale lor a fost interzisa in 2000, dupa ce a primit 730 de plangeri.
Nici Beyonce nu a scapat de ochiul vigilant al britanicilor. Reclama ei pentru parfumul Heat a fost interzisa in mai anul trecut pentru ca a era prea sexy.
In septembrie anul trecut, ASA a primit 100 de plangeri ca aceasta reclama la telefoane mobile isi bate joc si il depreciaza pe Iisus Hristos.
0
In decembrie 2011 acest poster pentru filmul “Final Destination” a fost interzis pentru ca a speriat niste copii care l-au vazut intr-un autobuz.
1
Aceasta reclama pentru o clinica de operatii estetice a fost interzis in decembrie pentru ca le sugera fetelor tinere si impresionabile ca “operatiile la sani sunt o decizie simpla, fara niciun risc”.
2
Chiar daca "Be Stupid", campania Diesel, a primit premiul Grand Prix Lion la prestigiosul festival international de publicitate de la Cannes, ASA a interzis seria de reclame in mai 2011 pentru indecenta.
3
Aceasta reclama Killer Heels a Agentiei de Marketing a Presei a fost interzisa dupa ce ASA a primit 81 de plangeri in 2004. Reclama a fost considerata jignitoare, sexista si instigatoare la violenta.
4