Ce produse s-au vândut cel mai bine de BLACK FRIDAY la eMAG


Astăzi este Black Friday și tot astăzi eMAG a înregistrat vânzări de 240 de milioane lei după primele două ore de promoții, cu mult peste anul anterior.

Tag-uri:

Până la finalul zilei eMAG estimează că va depăși ținta de 400 de milioane de lei anunțată inițial. Black Friday a început la eMAG la ora la 6:56, înregistrând un interes maxim în istoria evenimentului, ceea ce a  dus la suplimentarea stocului de promoții, care va continua pe tot parcursul zilei. eMAG a înregistrat peste 3.200.000 de vizite până la ora 10:00.

eMAG împreună cu 6.000 de magazine din Marketplace au pregătit o ofertă cu peste 3.000.000 de produse dintre cele mai variate categorii: telefoane, televizoare, frigidere, mașini de spalat, produse îngrijire personalăîmbrăcăminte și încăltămintelaptopuri, produse pentru casă, jucării, articole sportive, mașini și motociclete, ceasuri și bijuterii de lux, bilete la concerte și evenimete în țară și străinătate, vacanțe, experiențe inedite, abonamente de telefonie Vodafone, abonamente medicale, inclusiv pachete pentru nașteri.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

Primul milion de lei în 12 secunde

6 milioane de lei în primul minut

10 milioane de lei vânzari după 2 minute și 5 secunde

100 de milioane de lei după 37 de minute

 

Produsele comandate cel mai rapid:

Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500  de bucăți în 39 de secunde

Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500 de bucăți în 43 de secunde

Anvelopa de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde

Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650,  240GB, 500 de bucăți în 53 secunde

Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde

 

Date la ora 10:00

Comenzi în valoare de peste 240.000.000 de lei 

Peste 575.000 de produse comandate

28.000 lei cea mai mare comandă înregistrată, de la Cluj

Peste 3.200.000 de vizite de la începerea evenimentului

78% din trafic provine de pe dispozitive mobile

Ponderea comenzilor cu cardul: peste 33%, în creștere de la 30% media din 2017

Una din 12 comenzi conține un produs pentru copii

Produsul cel mai scump este un televizor 4K OLED Loewe de 165 cm în valoare de 39.499 lei

Cea mai scumpă mașină vândută este un BMW X5 la 61.700 euro, redus de la 82.000 de euro

Cea mai complexă comandă include produse din 21 de categorii printre care scule și produse pentru casă, fier de călcat, sandwich-maker, coffee maker dar și o donație spre Fundația eMAG

Plata cu cardul:

Mastercard și eMAG vor acorda o mașină Mercedes-Benz GLC 250 Coupé celor care în ziua de Black Friday, 16 noiembrie 2018, vor plăti cu un card Mastercard® sau Maestro®  salvat în contul eMAG.

Clienții eMAG pot face cumpărături de Black Friday cu plata în 60 de rate fără dobândă cu cardul eMAG Raiffeisen și cu toate cardurile de cumpărături Raiffeisen Bank. Oferta de creditare include:

24 rate de la GarantiBank și Alfa Bank

18 rate de la ING, Banca Transilvania, BRD, Bancpost și Euroline

12 rate de la BCR, BRD si pe Card Avantaj

 

Produse surpriză comandate online:

80 de automobile

60 de abonamente Vodafone the Smart Black și the Super Black

1,7 KG de aur

1000 de nopți de cazare în vacanțe

200 de bilete la evenimente

80 de ceasuri și bijuterii de lux

 

Vânzări înregistrate la categoriile foarte cerute:

Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 43.000 de bucăți 

Electrocasnice mici (mixere, blendere, aparate de gătit și altele): peste 39.000

Televizoare: peste 24.000

Telefoane: peste 22.000 

Fashion: peste 11.000

 
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011 și este adoptat în prezent la nivelul întregii piețe de retail. Ajuns la cea de-a opta ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele cu prețul cel mai mic din întregul an. 

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România. 

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

related posts

Modifică setările cookies