Cillit BANG revolutioneaza publicitatea produselor de curatenie, printr-un concept cu totul inedit (P)


Prin campania globala “Cleantertainment”, lansata la inceputul anului 2016, Cillit BANG, una dintre marcile principale ale companiei Reckitt Benckiser, producator mondial în domeniile  de sanatate, igiena si ingrijirea casei, surprinde cu o abordare inovativa, diferita de reclamele comerciale obisnuite brandurilor din categoria produselor de curatenie.   

Tag-uri:

Revolutionarea consta in faptul ca Cillit BANG isi propune sa rastoarne prejudecata conform careia curatenia poate deveni o corvoada printr-un dans antrenant, ce devine simbolul campaniei “Cleantertainment”. Astfel, noul spot publicitar “Mecanicul” depaseste zona clasica de curatenie, transformand munca de menaj intr-o activitate placuta, distractiva.

Pe langa conceptul si abordarea cu totul inedite, in prim planul campaniei avem si o prezenta demna de remarcat, celebrul Daniel Cloud Campos, dansatorul principal în turneele Madonnei.

Incantatorul barbat transforma o activitate care creeaza multe batai de cap intr-una placuta si usor suportabila. Daniel interpreteaza rolul unui tanar mecanic aflat intr-o situatie pe cat de ingrata, pe atat de imposibila, ce vizeaza curatarea unui service auto.

Sarcina este executata trepidant pe ritmurile celebrei coloane sonore a filmului “Flashdance”, intr-o demonstratie impresionanta, care ofera o alta culoare unei activitati stresante: de azi inainte, curatenia nu va mai fi asociata cu un proces mai degraba neplacut, ci devine o activitate distractiva alaturi de Cillit BANG. 

Puterea Cillit BANG. Atât de eficient incât curâțenia aproape cã devine distractivã.

  • Cillit BANG revolutioneaza publicitatea produselor de curatenie, printr-un concept cu totul inedit (P)

related posts

Modifică setările cookies