Revolutionarea consta in faptul ca Cillit BANG isi propune sa rastoarne prejudecata conform careia curatenia poate deveni o corvoada printr-un dans antrenant, ce devine simbolul campaniei “Cleantertainment”. Astfel, noul spot publicitar “Mecanicul” depaseste zona clasica de curatenie, transformand munca de menaj intr-o activitate placuta, distractiva.
Pe langa conceptul si abordarea cu totul inedite, in prim planul campaniei avem si o prezenta demna de remarcat, celebrul Daniel Cloud Campos, dansatorul principal în turneele Madonnei.
Incantatorul barbat transforma o activitate care creeaza multe batai de cap intr-una placuta si usor suportabila. Daniel interpreteaza rolul unui tanar mecanic aflat intr-o situatie pe cat de ingrata, pe atat de imposibila, ce vizeaza curatarea unui service auto.
Sarcina este executata trepidant pe ritmurile celebrei coloane sonore a filmului “Flashdance”, intr-o demonstratie impresionanta, care ofera o alta culoare unei activitati stresante: de azi inainte, curatenia nu va mai fi asociata cu un proces mai degraba neplacut, ci devine o activitate distractiva alaturi de Cillit BANG.
Puterea Cillit BANG. Atât de eficient incât curâțenia aproape cã devine distractivã.