(P) LoveVille 2014 demonstreaza ca marimea (vanzarilor) chiar conteaza!


Durex anunta rezultatele primei luni, pentru toate orasele participante in cel mai sexy campionat. Cresterea puternica a vanzarilor de prezervative, in comparatie cu anul 2013, demonstreaza ca romanii “transpira” din greu pentru a castiga competitia LoveVille, iar Bucurestiul preia conducerea in lupta pentru titlul de cel mai iubaret oras!

Tag-uri:

Printre cele 13 orase ce transpira anul acesta pentru a-si dovedi suprematia in dragoste, Bucuresti este in top, atat in materie de sustinere si engagement, cat si in ceea ce priveste marimea. Marimea vanzarilor, bineinteles! 

Clujul vine din spate cu o diferenta de cateva procente, iar Constanta se da in barci pentru LoveVille, ocupand locul 3. In Iasi si Timisoara, incalzirea pentru cel mai sexy campionat a durat ceva mai mult, acestea ocupand locurile 4, respectiv 5, insa rasturnarile de situatie nu le sunt straine iubaretilor de pretutindeni.

In ceea ce priveste topul general LoveVille, pe parcursul lunii mai, legenda se confirma: iubaretii greci stau deasupra! Astfel, Iraklion conduce competitia internationala, urmat de Larisa si Nicosia, iar Bucuresti este pe locul 5/13, in urma capitalei grecesti, Atena. Thessaloniki si Patras ocupa locurile 6 si 7, iar Cluj (locul 8) si Constanta (locul 9) se dovedesc a fi mai antrenate decat Sofia si Belgrad, ce ocupa pozitiile 10 si 11. Iasi si Timisoara, in ciuda aparentelor, nu s-au dat la fund, ci prefera un preludiu prelungit, ocupand pentru moment locurile 12 si 13. 

Pe principiul “ce e-n gusa si-n capusa”, ecoul digital al partidelor din dormitoarele LoveVille pune Romania pe primul loc! 

Cu aproximativ 17.500.000 de impresii media si peste 210.000 de vizualizari ale videoclipului viral, prima luna a campionatului LoveVille a demonstrat determinarea, abilitatea in dragoste si spiritul competitiv al “sportivilor” romani. Astfel, platforma LoveVille, disponibila pe www.facebook.com/Durex.Romania, a numarat peste 76.000 de vizite unice, iar preludiul pentru cele mai tari partide din campionatul LoveVille a avut loc pe live chat-ul Durex, unde s-au inregistrat peste 3.000 de utilizatori! Viziteaza-l si tu acum!

Iubaretii din toate tarile participante au fost antrenati in cele mai sexy activari BTL, spoturi TV si radio, iar in Romania, in cadrul celui mai mare concert Radio ZU, peste 55.000 de spectatori au cantat si au dansat alaturi de majoretele si acrobatii LoveVille. Imnul celui mai sexy campionat a fost pe buzele tuturor, iar vanzarile au aratat ca actiunea trebuie sa se fi continuat in dormitoarele iubaretilor si dupa eveniment.

Cea mai jucausa campanie Durex te invita sa constientizezi importanta sexului protejat si sa-ti sustii in continuare orasul preferat prin cele mai inedite pozitii! Ai ocazia sa pariezi pe orasul invingator pe www.facebook.com/Durex.Romania si sa castigi cele mai sexy excursii si premii. Orasul tau se lupta pentru petrecerea exclusivista, marca Durex, iar tu ai ocazia de a-ti dovedi “performantele”. Vanzarile de prezervative pe cap de locuitor, indiferent de marca, vor stabili invingatorul si, pe parcursul urmatoarelor 2 luni de campionat, orice rasturnare de situatie este posibila. Atat in dormitoare, cat si in clasamentul general! 

Asa ca, romani de pretutindeni, or fi grecii in avantaj pentru moment, insa acum e ocazia noastra! Cat timp isi revin dupa infrangerea din Campionatul Mondial, hai sa le-aratam noi ce inseamna sa fii invingator in cel mai sexy campionat! 

  • (P) LoveVille 2014 demonstreaza ca marimea (vanzarilor) chiar conteaza!

related posts

Modifică setările cookies