Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG


Pentru a-i ajuta pe selleri să se concentreze mai mult pe zona comercială, eMAG a lansat serviciul Fulfilment by eMAG (FBE), printr-o investiție în tehnologie în valoare de 1.000.000 de euro.

Tag-uri:

Înrolarea sellerilor în Fulfilment by eMAG îi degrevează de multe dintre activitățile operaționale, lăsându-le cât mai mult timp la dispoziție pentru a se concentra pe aspectele comerciale, menite să îi ajute să își crească afacerea.

Astfel, toate serviciile de pe întregul lanț logistic, de la recepție și până la depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur, acolo unde este cazul, sunt oferite în mod eficient în cadrul Fulfilment by eMAG (FBE).

Accesarea acestui program poate genera vânzări mai mari, crescând rata de conversie a produselor, datorită unor efecte benefice în lanț. Clienții vor beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare prin atingerea mai ușoară a pragului unic de gratuitate al eMAG, prin însumarea valorii comenzilor pentru produsele sellerilor cu comenzile eMAG.

De asemenea, beneficiază de servicii la stadardul de calitate eMAG, care generează îmbunătățirea NPS (Net Promoter Score – Scorul de Satisfacție al Clienților) datorită unei experiențe pozitive a clienților, care poate conduce la creșterea frecvenței lor de cumpărare.

Produsele livrate prin această facilitate vor purta marcajul “Livrat de eMAG”, imediat lângă numele sellerului, care beneficiază, astfel, de umbrela de imagine eMAG. De asemenea, toți indicatorii de sănătate a contului eMAG Marketplace vor fi gestionați de eMAG, riscul ratării unuia sau mai multora dintre ei fiind semnificativ redus.

Citește mai multe pe stirileprotv.ro

related posts

Modifică setările cookies