Ambele platforme sunt foarte puternice și, folosite corect, pot aduce beneficii substanțiale. Totuși, diferențele dintre ele sunt semnificative, iar alegerea potrivită depinde de specificul afacerii tale, obiectivele pe termen lung și, desigur, publicul țintă.

Să vorbim despre fiecare în parte.

Facebook Ads: Publicitate socială și conținut emoțional

Să-ți spun un secret. Bine, este foarte posibil să știi deja. Numărul persoanelor care au conturi de social media tinde să egaleze numărul utilizatorilor de internet, arată o statistică DataReportal.com, valabilă pentru 2023.

Așadar, social media este o modalitate extraordinară să ajungi la publicul tău țintă, iar Facebook Ads este perfect. Numărul celor care au conturi pe această platformă era de aproape 10 milioane la finalul lui 2023, spune tot DataReportal.com.

Platforma permite afacerilor să ajungă la utilizatori pe baza comportamentului lor social, intereselor, demografiei, locației și a altor caracteristici. Cu alte cuvinte, poți să targetezi exact acele persoane care sunt cel mai probabil interesate de produsul tău.

Facebook Ads funcționează excelent pentru afacerile care vor să creeze o conexiune emoțională cu clienții lor. Majoritatea utilizatorilor accesează Facebook pentru a socializa, ceea ce înseamnă că sunt mai deschiși la mesaje emoționale, creative și captivante. Fiind o platformă dedicată interacțiunii, și antreprenorii trebuie să adopte această atitudine.

Clipurile video, imaginile de impact și conținutul interactiv funcționează de minune pe această platformă, oferindu-ți ocazia să creezi o relație de durată cu publicul tău.

Google Ads: publicitate excelent direcționată spre avatarul tău

Dacă Facebook Ads se bazează pe construirea unei relații de tip interacțiune, Google Ads mizează pe comportamentul concret al utilizatorului. În momentul în care cineva caută un produs, serviciu sau o informație pe Google, are, de cele mai multe ori, o intenție. Utilizatorii caută soluții precise la nevoile lor. Acesta este și motivul pentru care poți ajunge la publicul țintă într-un ritm mai rapid spre deosebire de Facebook Ads.

De exemplu, dacă vinzi piese auto, un utilizator care caută „piese auto ieftine” pe Google este deja la un pas de a face o achiziție. Prin intermediul Google Ads, poți să te asiguri că anunțul tău apare exact atunci când potențialul client este cel mai aproape de a lua o decizie.

Un alt avantaj al Google Ads este faptul că plătești doar pentru clicurile reale pe anunțurile tale (modelul PPC – Pay Per Click). Acest lucru îți oferă un control ridicat asupra bugetului.

Pe lângă asta, Google Ads îți oferă posibilitatea de a ajunge atât la utilizatori care caută activ produsele sau serviciile tale, cât și la cei care încă nu te cunosc, prin intermediul Rețelei de Display. Aceste anunțuri sunt afișate pe diferite site-uri web și aplicații partenere Google, crescând astfel șansele de a atrage noi clienți.

Dacă obiectivul tău este să obții conversii rapide și să vinzi pe loc, Google Ads este adesea mai eficient pentru acest tip de acțiuni.

Facebook Ads sau Google Ads? Îmbinarea poate fi cheia succesului

Decizia de alege Facebook Ads sau Google Ads nu trebuie să fie una exclusivă. De fapt, multe afaceri de succes folosesc ambele platforme în paralel pentru a obține maximum din ambele lumi: emoția și conexiunea socială a Facebook Ads combinată cu intenția și acțiunea precisă a Google Ads.

Apelează la specialiști pentru a-ți crește afacerea!

Indiferent de platforma pe care o alegi, cheia succesului constă în implementarea corectă a campaniilor. Dacă vrei să îți crești afacerea și să obții rezultate reale, DoAds, o agentie facebook ads, dar și alte canale de comunicare, precum Google, Instagram, îți poate ajuta afacerea să își atingă potențialul maxim.