O Hello Kitty in dimensiuni umane a ocupat coperta revistei Elle Taiwan, papusa pozand pentru aniversarea de 20 ani a revistei din aceasta zona.
Hello Kitty este un personaj fictiv produs de compania japoneza Sanrio. Creata de Ikuko Shimizu, Kitty a aparut pentru prima data pe o geanta din vinil introdusa in Japonia in 1974 si in Statele Unite ale Americii in 1976.
Inca de la aparitie, Hello Kitty le-a cucerit pe fetitele din intreaga lume si a devenit una dintre cele mai populare embleme ale feminitatii si inocentei.
Personajul a dat nastere unei adevarate isterii, mai ales pe continentul asiatic, acolo existand produse dintre cele mai diverse marcate de figura pisicutei roz.
Pentru cei mai carcotasi, faptul ca Hello Kitty a aparut pe coperta revistei Elle este unul cel putin bizar, ei considerand ca umanizarea pisicii este infricosatoare. Reprezentantii revistei taiwaneze sunt de alta parere insa:
“Pentru noi nu este atat de ciudat. Avem spitale, avioane, televizoare, prajitoare de paine si hoteluri marca Hello Kitty. Sigur, asocierea unei figurine cu o revista de moda de prestigiu este nonconformista, dar vrem sa vedem reactiile oamenilor si mai ales pe cele ale parintilor.“
Ce parere ai despre coperta revistei Elle? Crezi ca au exagerat in momentul in care au folosit imaginea personajului Hello Kitty? Spune-ne mai multe in sectiunea de comentarii.