Parintii lui s-au transformat in adevarate embleme in lumea modei, motiv pentru care reusita micutului Romeo nu este tocmai surprinzatoare. Chiar si asa insa, faptul ca este imaginea brand-ului Burberry trebuie laudat.
In varsta de numai 10 ani, fiul lui David si al Victoriei Beckham apare in cel mai recent clip de promovare al colectiei primavara-vara 2012 al brandului Burberry, alaturi de doua modele celebre, Edie Campbell si Cara Delevingne.
Cu toate ca nu a intrat nici macar in perioada adolescentei, lui Romeo i se prezice un viitor stralucit in modelling, asta daca isi va dori sa urmeze aceasta cale si sa lase fotbalul deoparte.
“A facut senzatie la filmari”, a povestit despre el Christopher Bailey, fondatorul brand-ului, care explica faptul ca noua colectie este una stralucitoare, jucausa si se adreseaza unui public tanar.
Printre cumparatorii tinta se numara si copiii la moda ai caror parinti isi permit sa investeasca in haine de brand, Romeo fiind imaginea perfecta a acestei categorii.
Purtand o jacheta bej, camasa alba cu cravata si pantaloni gri eleganti, Romeo a adus un aer jucaus si multa energie in clipul de promovare, el demonstrand ca ii poate calcape urme lui David fara niciun fel de probleme.
Ce parere ai despre transformarea lui Romeo? Cu cine crezi ca seamana mai mult, cu tatal sau cu mama lui?