Stylish ca de obicei, Andreea Raicu a fost de data aceasta "lady in black", piesa de rezistenta a outfitului sau reprezentand-o botinele decupate. Dana Rogoz, una dintre cele mai fashioniste vedete din Romania, nu a facut cea mai inspirata alegere la evenimentul organizat de Malvina Cervenschi.
Dupa lansarea primului magazin virtual desfasurat exclusiv pe platforma Facebook, Malvensky vine cu o noua propunere: primul Pop Up Store organizat de un brand de bijuterii din Romania. In cadrul evenimentului, clientii si prietenii brandului Malvensky au avut posibilitatea sa descopere povestea din spatele colectiilor „M by Malvina”si "My First Diamond", chiar de la designerul Malvina Cervenschi, sa admire noua colectie Star. Inclusiv conceptul de Pop Up Store este unul inedit pe piata din Romania.
Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul surpriza.
Conceptul a aparut in anul 2003 si este foarte cunoscut in orase ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm si Los Angeles, prezentand concepte noi, editii limitate sau lansand designeri si colecţii.
Malvenky a lansat colectia speciala de Craciun – Star Collection - o colectie capsula ce pune accetul si se inspira din frumusetea si armonia simbolului magic al sarbatorilor de iarna.