Lansate la jumătatea lunii februarie, aceste "cizme de desene animate pentru o lume 3D cool" s-au vândut în câteva secunde. Unii dintre cei care le-au cumpărat le vând acum și cu 1.200 de dolari. Iar doritori sunt destui…
Cizmele uriașe de cauciuc arată de parcă ar fi fost împrumutate de la personajul de desene animate Astro Boy.
Înainte de lansarea lor oficială, mai mulți artiști și influenceri de succes s-au pozat și filmat cu încălțările inedite.
"Trebuia să-i am pentru că deveniseră virali", a declarat influencerul Eva Moxon, potrivit Yahoo News.
Creatoarea de conținut a povestit că a cumpărat pantofii de la Daniel Greenberg, CRO al MSCHF, în timpul Săptămânii Modei de la New York. Ea a zburat apoi de la New York la Los Angeles și s-a plimbat cu cizmele uriașe prin aeroport pentru că nu încăpeau în valiză. Tânăra a povestit că a fost oprită de mai multe ori și oamenii chiar o întrebau dacă pot să atingă cizmele.
"Se crease o întreagă agitație la aeroport. Pur și simplu nu-mi încăpeau în valiză, așa că a trebuit să îi port. O mulțime de oameni voiau să îi atingă”, a povestit tânăra.
Și influencerița Veronika Rajek, care are peste 4 milioane de urmăritori, s-a filmat cu cizmele virale.
Ciara, Janelle Monet, Lil Wayne sau Coi Leray se numără printre artiștii care au promovat cizmele roșii pe rețelele de socializare.
De departe cel mai amuzant filmuleț este cel postat de Alojz Abram, un bunic în vârstă de 77 de ani. Clipul în care face parada modei cu Big Red Boots a adunat peste 103 de vizualizări.
@jaadiee ♬ HOTEL LOBBY (Unc & Phew) - Quavo & Takeoff
Fotografii: Instagram/ TikTok