Catrinel Marlon a fost aleasă chiar de Caroline Scheufele, owner-ul Maison Chopard, care e și principalul sponsor din acest an al celebrului festival de film.
Casa Chopard este și creatoarea trofeului Palme d’Or, prestigiosul premiu oferit în cadrul festivalului, iar proiectul ,,Cannes in the air” e o nouă campanie de brand, lansată recent si care va fi prezentată în șase episoade.
Regia e semnată de Alexis Weller, iar rezultatul e cel de mai jos:
Marlon se poate lăuda cu foarte multe realizări profesionale în ultima vreme. Recent, ea a fost personajul principal în cel mai nou videoclip al lui Andrea Bocelli, care va fi lansat anul viitor. De asemenea, în ultimii ani, ea a fost ambasadoare pentru 30 de branduri de notorietate internațională și a fost implicată în foarte multe proiecte cinematografice, cel mai recent fiind filmul ,,Gomera”, al regizorului Corneliu Porumboiu.
De curând, Catrinel a apărut într-o superbă rochie roșie pe covorul de la Cannes, iar apariția sa a fost foarte apreciată de critici, deși una dintre regulile nescrise ale aparițiilor pe covorul roșu e să nu apari în roșu. :)