Așa cum Chloë împărtășește,„fiecare piesă vestimentară reprezintă o poveste aparte și o privire diferită asupra vieților noastre. „Scrie-ți povestea” este o invitație de a ne bucura de identitățile noastre multifațetate și o călătorie din care sunt mândră să fac parte.”
Realizată sub direcția creativă a Justynei Obasi și indicațiile vizuale ale lui Dani Pujalte, povestea pe care campania o spune este mai mult decât una estetică. Aceasta descrie un jurnal de momente în care rolurile lui Chloë - văzută din perspectiva familiei, ca actor și regizor, în momentele sale de introspecție sau ca prezență nelipsită de la întâlnirile sociale - reflectă identitatea multidimensională pe care fiecare dintre noi o are.
„A fost o călătorie fantastică să lucrăm cu Chloë. Având în vedere tema campaniei „Scrie-ți povestea” și această explorare a diferitelor ipostaze pe care o persoană le poate avea în ochii celor dragi, Chloë a fost perfectă pentru acest rol”, spune Sara Spännar, vicepreședinte Global Marketing. „Ea întruchipează valorile Zalando de dezvoltare personală, stil și exprimare. În plus, ea însăși este un adevărat icon al stilului.”
„Scrie-ți povestea” este mai mult decât o colecție; reprezintă o expresie a conexiunii strânse dintre modă, identitate și momentele care ne definesc. Campania este o continuare a angajamentului Zalando de a încuraja un spațiu în care stilul este un discurs narativ personal, iar orice piesă vestimentară este un capitol din povestea fiecăruia.