Dana Budeanu: Lady Gaga si Madonna sunt produse de marketing


Daca in peisajul monden autohton, artistii mai au de invatat la capitolul stil si marketing, in strainatate industria este la apogeu. De la Madonna pana la Lady Gaga, cantaretele vand mai mult decat voce in spectacolele lor: vand o imagine creata de echipe numeroase de specialisti. Ce parere are stilista Dana Budeanu despre aceste fashion-icons si care sunt exemplele de urmat pentru femeile obisnuite, aflati intr-un interviu acordat Perfecte.ro.


Perfecte.ro: Ce parere ai despre schimbarile constante de imagine pe modelul Madonnei? Se potrivesc ele oricui?
Madonna este un produs. Vorbim aici despre o echipa de 150 de oameni care de dimineata pana seara se ocupa de produsul Madonna. La Madonna nu te uiti si vezi niste haine. Cine face asta, greseste total. Madonna nu poate fi un exemplu pentru un alt artist. Madonna este un produs unic, pentru care toate acele 150 de minti luminate gandesc strategii de imagine care sa se pupe cu zeci de campanii de marketing, cu alte zeci de mini proiecte ce nasc din fiecare schimbare majora. Pentru publicul larg Madonna isi schimba hainele...in realitate produsul Madonna evolueaza in functie de ceea ce se hotaraste pentru ea si binele businessului.

Perfecte.ro: Dar despre aparitiile socante ale lui Lady Gaga ce parere ai? Rochia din carne: este un „faux pas” sau un haute-couture... „pour les connaiseurs”?
Lady Gaga este un produs asemenea si intocmai si exact pe tiparul Madonnei. Rochia din carne a fost un "moment" - tot marketing. Pozitiv in toata aceasta situatie este ca Lady Gaga are o voce superba... Restul e Cancan!

Perfecte.ro: Si daca romanii mai au de invatat despre stil, ce spui despre vedetele internationale, adevarate simboluri in moda? Care vedete internationale sunt dupa parerea ta cele mai insiprate cand vine vorba de stil?
Kate Moss

Perfecte.ro: Noile vedete americane sunt modele pentru tinerele din zilele noastre. Ce parere ai despre stilul Rihannei, al lui Kim Kardashian, al lui Beyonce?
Sunt modele gresite. Kim Kardashian este un kitsch. Beyonce incearca sa iasa la lumina (dar nu reuseste decat sa adune si insire haine scumpe unele peste altele) dupa ani de zile de costume si costumase horror create de mama ei.
Rihanna este un trendsetter. Acest statut a fost atins strict prin atitudine. Rihanna are un aer de femme fatal perfect asumat, care face orice tinuta abordabila si sexy. Este un model de curaj demn de urmat. Cu un corp deloc perfect, Rihanna ne arata ca se poate doar cu un pic de curaj.
 

related posts

Modifică setările cookies