Christopher Bailey, chief creative officer Burberry a avut-o ca “muza” pe Christine Keeler, un model britanic celebru si controversat al anilor ’60. Scopul lui a fost sa creeze o colectie stilata, dar in acelasi timp amuzanta. “Am avut ideea de a mixa latura sexy cu cea clasica a brand-ului Burberry, de aceea am cautat tesaturi care sa exprime acest lucru”, a declarat Bailey.
Astfel, gabardina din bumbac (material patentat de Burberry) si casmirul stralucitor au fost juxtapuse cauciucului transparent, pielii peliculizate si cealei din piton, in timp ce imprimeurile animal si inimile au predominat in aceasta colectie.
Pe langa clasicele trenci-uri, reinterpretate in multiple feluri, au fost prezentate fuste si rochii conice, pantaloni trei-sferturi si topuri scoica, intr-o paleta generoasa de nuante de bej, grena, auriu, negru si alb.
Dintre accesorii, s-au evidentiat ochelarii cu rame animal print, curelele aurii, geanta The Crush si platformele Kitten.
Modelele, printre care s-au aflat Cara Delevingne si Karlie Kloss, au purtat pentru prima oara lac de unghii Burberry, intr-o nuanta de grena si au fost machiate cu produse de frumusete ale celebrului brand britanic. Ele au defilat pe muzica solistilor Misty Miller, Paloma Faith si Tom Odell (artist Burberry Acoustic) care si-a lansat cu aceasta ocazie single-ul de debut, “Hold Me”.
“A fost superb! Este prima oara cand am defilat pentru Burberry. Este un brand britanic iconic. M-am simtit onorata sa particip la acest show”, a declarat Karlie Kloss.
In primul rand s-au aflat Anna Wintour, redactor sef al Vogue USA, actritele Freida Pinto, Kate Beckinsale, Melanie Laurent, Olivia Palermo, top modelul Rosie Huntington-Whiteley, Printul Albert de Monaco, precum si solistii Tinie Tempah si Rita Ora.
“Christopher Bailey gandeste cele mai interesante prezentari de moda, fapt ce a schimbat complet peisajul saptamanii modei de la Londra si a transformat-o intr-un punct de atractie pentru redactorii de moda, stilisti sau celebritati. Cred ca Londra ii datoreaza multumiri!”, a declarat Anna Wintour.
“Imi amintesc cat de fericita am fost, cand am primit primul meu trenci Burberry. Aveam noua ani. Desi a trecut ceva timp de atunci, Burberry a ramas un brand foarte actual si modern, iar acest lucru i se datoreaza lui Christopher”, a spus Kate Beckinsale.
“Este cel mai puternic brand britanic, este o experienta extraordinara sa iau parte la acest show”, a declarat Rita Ora, in timp ce Freida Pinto s-a aratat entuziasmata de faptul ca noua colectie pastreaza piesele si croiala clasica, dar aduce elemente moderne, precum accentele metalice.
Totodata, celebrul brand britanic a dus la un alt nivel personalizarea produselor care se realiza, pana in momentul de fata in magazinul din Regent Street. Astfel, show-ul a marcat debutul serviciului Runway Made to Order, prin care clientii isi pot comanda on-line haine si accesorii de pe catwalk, realizate la comanda, personalizate cu placute gravate, care vor fi livrate in noua saptamani de la lansarea comenzii.
Vezi aici intreaga colectie Burberry Prorsum toamna-iarna 2013/2014!