Acasatv.ro scrie ca totul s-a intamplat din cauza retrusarii excesive a rochiei modelului si neatentiei la „delalii”, daca puntem considera ceva de genul acesta ceva nesemnificativ.
Imaginea de pe site-ul respectiv a fost inlocuita destul de rapid cu cea corecta si ceea ce este nostim este faptul ca fotografia a fost denumita „non-mutant”. Imaginea respectiva este mult mai atractiva ca precedenta si cu siguranta se va bucura de mai mult succes in vanzarea produsului, dar in niciun caz de atata mediatizare.
Pe baza unui sondaj de opinie s-a constatat ca cititorii se simt inselati de reclamele comerciale si le ofera din ce in ce mai putina credibilitate. O parte a brandurilor internationale a reactionat deja. Revista „Glamour” de exemplu a anuntat ca va cere sa nu fie modificate formele modelelor - chiar daca o celebritate solicita o "dieta digitala".
„Makeup Forever” a declarat de asemenea ca isi va face publicitate doar cu imagini neprelucrate digital.
Nu conteaza cat de frumose sau de celebre sunt persoanele care apar pe copertele revistelor, acestea isi doresc de fiecare data sa arate mai frumos, mai bine decat se intampla in realitate ceea ce pana la urma duce la o deformare a imaginii.
Sursa: dailymail.co.uk
.