De ce mai multe ori, printre motivele pe care le enumera femeile atunci cand isi achizitioneaza o pereche de pantofi cu toc, este atitudinea sexy si increzatoare in momentele in care se afla “la inaltime”. Un cunoscut brand german vine insa cu un nou stimulent pentru acestea: cu cat tocurile pantofilor lor vor fi mai inalte, cu atat promovarea la locul de munca va fi mai substantiala. Vorbim, de fapt, despre o campanie publicitara a brandului german de incaltaminte Deichmann, care promoveaza mesaje de genul “Barbatii cu inaltimi de peste 1,80 m castiga cu 10% mai multi bani” sau “80% dintre managerii de top au peste 1,80 m inaltime”, alaturi de imagini sugestive cu pantofi cu toc inalt. Campania a fost realizata de agentia Grey Worldwide. De unde inedita idee de advertising?
Deichman explica originala idee de campanie prin faptul ca 1 metru si 80 centimetri inaltime reprezinta putin mai mult decat inaltimea medie a nemtoaicelor (1 metru si 65 centimetri). Reprezentantii companiei sunt de parere ca femeilor germane le-ar trebui cel putin 15 centimetri pentru a ajunge la nivelul managerilor de top. Adica, exact diferenta completata de o pereche de pantofi cu toc de 15 centimetri.
Potrivit celor de la Deichmann, americancele sunt cu cativa centimetri mai scunde decat nemtoaicele (SUA se numara printre pietele de desfacere ale business-ului). Datele companiei germane sunt sustinute de Guido Heineck de la Institutul de Cercetare al Fortei de Munca.
Citeste mai multe pe incont.ro.