Equinox, un lant de cluburi de fitness de lux, si-a suparat membrii dupa ce a dat publicitatii imaginile noii sale campanii.
Cele 12 cadre, realizate in stilul cu incarcatura sexuala specific fotografului Terry Richardson, trebuiau sa ilustreze legatura dintre fitness si moda, dar comentariile si criticile primite via Facebook si alte site-uri indica faptul ca membrii clubului nu sunt deloc multumiti.
Interesant este ca nu factorul sexual a fost cel care i-a dernajat pe clientii Equinox, ci siluetele modelelor. Se pare ca acestia prefera niste modele cu dimensiuni mai “sanatoase” in defavoarea manechinelor extrem de slabe din reclame.
Iata cateva dintre comentariile de pe pagina de Facebook a clubului:
“De ce toate modelele au silueta de top modele? Equinox promoveaza sanatatea si fitnessul, asa ca as vrea sa vad niste femei sanatoase si in forma in reclamele lor, care arata ca si cum ar putea supravietui unei ore tipice la sala. Putem sa vedem mai multi muschi pe doamne data viitoare? Reclamele Nike sunt un exemplu grozav de femei puternice si in forma!”
“Inca cateva milioane de dolari cheltuite pe degradarea femeilor. Bravo, baietilor de la fitness.”
Lantul de cluburi de fitness a raspuns acuzatiilor, luand apararea nu doar fotografiilor lui Richardson, ci chiar deciziei lor intentionate de a le publica. Astfel, directorul executiv al Equinox, Bianca Kosoy, a declarat ziarului “Women’s Wear Daily”: “Campaniile noastre sunt la intersectia dintre fitness si moda; scopul lor este sa provoace si sa genereze discutii prin sinteza dintre motivatie personala si fotografie de moda de cel mai inalt nivel.”
Avand in vedere ca unele dintre salile Equinox (in special cea din Soho, New York) sunt pline de modele care vin sa se antreneze, sunt oare fetele din imagini exagerat de slabe?
Voi ce credeti – sunt aceste fotografii potrivite sau nu pentru o campanie a unei sali de fitness?
Fotografii: Terry Richardson/Equinox