Pornind de la tricourile corozive, vandute international sezoane la rand, decizia de a crea o linie subsidiara a venit de la sine. Murmur Take Away se bazeaza pe produse accesibile, usor de purtat, din materiale comode. Elementele de lenjerie si perforatiile, devenite elemente definitorii ale brandului Murmur, sunt reinterpretate pentru Murmur Take Away In piese de zi.
Prima colectie Take Away are o intreaga poveste in spate, punctul de inspiratie fiind inocenta uniformelor scolare de la 1900, transformate in piese fetish de street wear.
“Crearea unui diffusion label nu e un lucru nou, este un moment care arata ca un brand este in plina dezvoltare si isi doreste sa acceseze si alte piete. Murmur este si va fi mereu erotic, hand-crafted, luxury si va fi mereu prezent pe o astfel de piata. Pe de alta parte, Murmur Take Away are aceleasi radacini ca brandul mama, insa e mult mai versatil din toate punctele de vedere. Mi-am dorit Intotdeauna sa ma adresez unui target mai larg. Este acelasi mesaj, doar ca mai stilizat si cu o portie mai mare de realitate. Pentru fantezie exista Murmur. Fiecare linie in parte are propriile realizari: Murmur este in pictorial principal In numarul din Februarie Vogue Uk, iar item-urile Murmur Take Away sunt sold-out dupa doar o luna pe luisaviaroma.com!”
Colectia de Murmur Primavara/Vara 2013 – “HELLCAT” continua seria de rochii senzuale si accesorii erotice, dar merge mai departe prin realizarea unor altfel de rochii de mireasa si bineInteles, a unor accesorii erotice destinate acestui moment special din viata unei femei. Campania acestei linii a fost realizata la Paris de catre fotografa Vivienne Mok si transpun cu fidelitate atmosfera pe care doreste sa o transmita hainele.
Intra in galeria foto sa vezi ambele colectii!