Pentru pictorialul din editia de iunie, reprezentantii revistei Vogue Mexic au ales-o pe Elena in rolul personajului principal. Romanca s-a adaptat perfect si a reusit sa intre in pielea unei mexicance autentice. Evident, datorita outfiturilor si coafurilor.
Elena Baguci nu este la prima aparitie in Vogue, iar de-a lungul timpului a bifat pictoriale si pentru revistele Marie Claire, Glamour sau ID Magazine. Romanca a fost descoperita la 14 ani, insa a avut mai multe contracte in strainantate decat in Romania.
Dupa ce a cucerit tot ce era de cucerit la Milano, Elena s-a mutat la New York. A defilat pentru Louis Vuitton, Chanel, Hermes, Versace sau Gucci, insa contractul care i-a adus cei mai multi bani a venit in 2006. Elena Baguci a fost aleasa imaginea parfumului Gold by Donna Karan, iar in presa s-a scris ca ar fi fost recompensata pentru asta cu 700.000 de dolari.
Chiar daca agentii ei sunt cei care ii organizeaza viata inca de la 14 ani, Elena incearca sa pastreze o legatura stransa cu familia ei, atat cat timpul ii permite. Romanca s-a nascut in satul Chirnogi din judetul Ialomita, un loc in care revistele de moda au reusit sa ajunga abia in momentul in care Elena a aparut in ele.
Cand a fost sunata de Vogue Italia pentru un pictorial, primul impuls al Elenei a fost sa isi anunte mama. “Stiam ca m-ar fi intrebat ce-i aia, asa ca am renuntat,” povesteste top modelul.
La fel era privita si de prietenii din copilarie, care au poreclit-o “girafa”. Daca pe atunci, inaltimea era un complex pentru ea, mai tarziu a reusit sa o transforme in cel mai are atu al sau.
Vezi mai jos un video de la making of-ul pictorialului pentru Vogue Mexic.