Romania la export: japonezele se demachiaza cu lapte Doina, frantuzoaicele se incalta cu pantofi Clujana


Afacerile romanesti se reinventeaza in era vitezei si a produselor chinezesti care au invadat pietele mondiale. Asa se face ca binecunoscutele marci romanesti cu traditie - Farmec si Clujana - isi rotunjesc veniturile in principal din exportul produselor. Mai mult, productia companiilor autohtone ajunge in tari asiatice, in Franta sau chiar in Rusia, la clienti care aprecieaza calitatea produselor romanesti.

Tag-uri:

Cu o traditie de peste 122 de ani, compania romaneasca Farmec produce creme pentru romance, dar si pentru femei din peste 30 de tari. De cate ori o matusa sau chiar mama nu v-a recomandat crema Doina sau poate un sampon de urzici? Si acum, la cei 122 de ani, produsele companiei au devenit sinonime cu eticheta - produs in Romania. Povestea companiei a luat un avant si mai mare in 1995 cand a fost privatizata si volumul exporturilor a crescut constant. Iar daca una din cinci romance foloseste si acum binecunoscutul demachiant Doina, si japonezele folosesc cosmetice Farmec de 35 de ani. In prezent, cele mai importante piete de desfacere sunt Japonia, Emiratele Arabe Unite si Liban. 

Afla mai multe despre succesul unor branduri romanesti peste hotare de pe incont.ro!

related posts

Modifică setările cookies