Daca la televizor rezultatele spectaculoase se vad imediat, in realitate, daca vrei sa optezi pentru o transformare de o asemene amploare, ai nevoie mult timp liber si de un cont generos.
Liliana si Maria, doua mame care si-au sacrificat tineretea pentru copiii lor si care s-au pus intotdeauna pe ultimul loc au avut parte de transformari uluitoare la Pro Tv, care le-au facut sa zambeasca din nou, in aplauzele si lacrimile de bucurie ale celor dragi. Pentru asta, ele au fost supuse unei serii de operatii estetice:
- Blefaloplastia le-a ajutat la indepartarea cearcanelor
- Liftingul facial si rejuvenarea faciala cu acid hialuronic le-a intinerit chipurile
- Operatia cu laser le-a ajutat in lupta cu ochelarii de vedere
- Extractiile, implanturile, detartrajul si aplicarea protezelor dentare si a coroanelor ceramice au facut posibila reconstructia danturii
- Rinoplastia ajuta la corectarea aspectului si a formei nasului
- Implanturile cu silicon ofera femeilor mai multa incredere in sine
- Liposuctia a ajutat la indepartarea depozitelor de grasime nedorite
Acestea sunt doar cateva dintre operatiile pe care trebuie sa le suporti daca te hotarasti sa iti schimbi radical look-ul. In plus, vizitele la cosmetica si la coafor , dar si apelarea la un stilist sunt esentiale atunci cand vrei sa faci o astfel de schimbare. Participantele la emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” nu regreta nicio secunda faptul ca au trecut prin atata chin, pentru ca vietile lor s-au schimbat mult in bine dupa interventiile pe care le-au suferit.
Editia din 20 aprilie a emisiunii „Frumusete pe muchie de cutit” a fost urmarita in minutul de aur 21.42 de aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul intregii tari. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Pro TV a inregistrat un varf de audienta, la 21.41, de 11,4 puncte de rating si 28,3 procente din cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat Antena 1 (4,8 puncte de rating si 11,9 % cota de piata).
Pro Tv a fost lider de audienta in intreg intervalul orar in care emisiunea ”Frumusete pe muchie de cutit” a fost difuzata (20.38-22.11). Pe publicul comercial Pro Tv s-a clasat pe primul loc cu o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 19,7 % cota de piata, de aproape doua ori mai mult decat Antena 1 care inregistra 4,1 puncte de rating si 10,6 procente din cota de piata.