Colectiile de lenjerie intima ale brandului "Jours Après Lunes" sunt foarte dragute, dar se adreseaza fetitelor cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani - niste varste la care ele nici nu stiu si nici n-ar trebui sa stie ce e aia lenjerie intima.
Suparator este si faptul ca modelele pozeaza ca niste femei in toata firea - pozitii seducatoare, ochelari de soare supradimensionati, coafura a la Amy Winehouse, bijuterii sexy.
Cititoarele Perfecte.ro au si-au exprimat si ele ingrijorarea pe pagina noastra de Facebook:
Oxana: "E inacceptabila o asemenea atitudine fata de copii si copilaria lor. La aceasta varsta caracterul,deprinderile si psihologia copiilor sunt in stadiu incipient de formare...oare nu sunt suficiente modele pentru reclame de lenjerie....???? oare ..".
Zaza: "E complex subiectul, dar ganditi-va ca americanii isi expun fetitele in concursuri gen "Todlers and Tiaras" unde le fac sa arate cam cum sunt in pozele din acest articol...doar ca europenii nu au aceleasi valori morale ca americanii. Din pu...nctul meu de vedere al brandului e gresit ca au abordat asa campania fara sa se gandeasca la modul cum e perceputa in Europa! E greseala parintilor ca si-au lasat copii expusi in acest fel!"
Vezi si: O fetita de numai 10 ani, noua diva in modelling: pozeaza sexy, machiata si pe tocuri
Tu cum comentezi?