Aceasta include fond de ten rezistent, balsam de buze fără efect de strălucire și creion de sprâncene în patru nuanțe diferite.
"Așa cum Gabrielle Chanel (Coco) a împrumutat articole din garderoba bărbaților pentru a le îmbrăca pe femei, Chanel s-a inspirat din universul feminin pentru a scrie sintaxa unei noi estetici pentru bărbați. Linii, culori, atitudini, gesturi ... Nu există nici o condiție care să fie masculină sau feminină: numai stilul definește ceea ce dorește să devină o persoană ", declară reprezentanții brandului.
Citește și: Oamenii de știință au găsit o cale de a inversa procesul de apariție a ridurilor și cădere a părului, potrivit unui studiu fără precedent
Interesul pentru machiajul bărbaților a crescut în zona social media. Bloggerii de pe YouTube precum MannyMUA, PatrickStarrr și James Charles - care oferă tutoriale despre frumusețe și machiaj - au milioane de abonați. Iar acesta este un nou teritoriu de explorat pentru casa de modă franceză.
Misiunea lor este de a crea produse care "se desprind de coduri și reinventează regulile". Linia de machiaj a fost numită după Boy Capel, iubitul și muza lui Coco Chanel.
Prețurile articolelor nu au fost încă dezvăluite, dar produsele de frumusețe vor fi disponibile pentru cumpărare începând cu luna noiembrie.