Nu numai la noi, in Romania, se manifesta "bolile mediatice" precum compromisurile de orice gen pentru a atrage atentia publicului! Ba chiar am putea spune ca virusul a fost importat din vest unde gustul pentru scandal, tabloide, rufe spalate in public si chestiuni neortodoxe expuse cu nonsalanta in presa, a fost prins demult de masele de consumatori media.
Brandul Givenchy incearca de ceva vreme sa-si schimbe strategia de marketing, directorul de creatie Riccardo Tisci, a spart noi bariere in ceea ce priveste imaginea si stilul, alegand-o pe muza transsexualilor, Lea T ca imagine de campanie sau a realizat cateva shooting-uri cu modelul albinos Stephen Thompson..Insa, Kate Moss a fost integrata in peisajul Givenchy abia de curand! Si inca cum!
Ascunsa sub machiajul minimalist este aproape de nerecunoscut in fotografia ce o prezinta sarutand cu pasiune modelul transsexual Lea T, fotografie care apare si pe coperta noului numar al revistei LOVE! Sub titlul “This is HARD CORE” se incearca o noua abordare a chestiunii problematice a androginilor,
Ce parere aveti, perfectelor? Is this HARDCORE?