Editorul cotidianului britanic Daily Mail, Sarah Vine, a criticat dur noua campanie a brandului de lenjerie intima Victoria's Secret.
"Victoria's Secret a lansat un panou publicitar in care apar 10 modele super slabe cu sutiene push up. Femile sunt catalogate drept "perfecte" cu talii minuscule, cu sani jucausi si funduri mici si paranteze proeminente intre picioare. Modelele - denumite "ingerasi" - par a fi slabite si mai tare in Photoshop, aparand cu proportii de papusi Brabie", scrie ziarista britanica.
Ziarista britanica trage un smenal de alarma asupra mesajului negativ pe care il transmite campania tinerelor din ziua de azi. "Cand vezi poza cu cele 10 fete in bikini, nu te gandesti "Doamne, fetele astea au nevoie de o ciorba de vacuta si o chifla cu unt", te gandesti "Daca as arata asa, toate problemele mele ar fi rezolvate".
"Nu este niciun dubiu cum vad ei perfectiunea: sani jucausi, talie mica si fund neglijabil, cu o paranteza uriasa intre picioare, suficient de mare incat sa parchezi o bicicleta".
Nu toata lumea a fost de acord cu parerea ziaristei britanice, dimpotriva. "Mie mi se pare ca fetele acelea arata normal. Nici prea grase, nici prea slabe"; "De ce n-ar arata femeile ca modelele din poza? Sanatoase si slabe? Femeile nu au fost menite sa fie grase", "Nu vad care este problema. Fetele alea sunt recumite pentru cele mai frumoase corpuri din modelling. Este fantezie" - sunt doar cateva dintre comentarii.