Kaley a postat miercuri pe contul ei de Twitter un mesaj prin care a facut reclama serviciului Hopper, oferit de DISH, care le da telespectatorilor ocazia sa vizioneze TV live pe televizor, telefon sau tableta si sa-si inregistreze emisiunile si filmele preferate sau sa urmareasca emsiuni fara pauze publicitare.
Intre timp, tweet-ul actritei a fost sters, iar DISH acuza CBS, postul de televiziune pentru care lucreaza Kaley, ca ar fi obligat-o pe actrita sa indeparteze mesajul publicitar.
"E dezamagitor ca CBS, care a fost odata un exemplu de independenta editoriala si inovatie, continua sa-si foloseasca mana grea pentru a nu le permite consumatorilor sa evolueze", a declarat despre incident Joe Clayton, CEO-ul DISH.
Potrivit lui, in cele cateva ore cat tweet-ul lui Cuoco a fost online, link-ul din el a fost accesat de mii de oameni. "In mod evident, demonstrand un astfel de interes, e clar ca consumatorii vor sa stie mai multe despre inovatiile pe care serviciul nostru Hopper le ofera."
Purtatorul de cuvant al lui Kaley n-a comentat insa nimic despre conflictul de interese in care se afla vedeta.