De la flash mob-uri la angajarea de fotografi care au castigat premiul Pulitzer pentru a surprinde momentul, aceste logodne extravagante sunt rezultatul aparitiei unui nou job: proposal planner (organizatorul de cereri in casatorie).
Josh Ogle, proprietarul unei agentii de publicitate, in varsta de 27 de ani, a cheltuit 45.000 de dolari pentru a-i cere iubitei sale, Nataliya Lavryshyn, sa devina sotia lui. Din aceasta suma, 3.500 de dolari i-au revenit numai proposal planner-ului.
"Chiar am vrut sa o uimesc si sa avem o poveste de spus copiilor", a declarat el pentru "New York Post".
Barbatul si-a dus iubita pe acoperisul hotelului newyorkez McKittrick, unde erau imprastiate peste tot poezii de dragoste de Pablo Neruda. Dupa ce s-a asezat intr-un genunchi, i-a pus pe deget un inel cu diamant de 21.000 de dolari. In fundal, discret, un saxofonist intretinea atmosfera romantica.
Dupa ce tanara a spus da, au fost luati de o masina de epoca si dusi la unul dintre cele mai selecte restaurante din oras, unde au luat cina intr-un separeu exclusivist, serviti de Daniel Boulud, unul dintre cei mai cunoscuti chefi. A doua zi au zburat in Grecia si Franta, unde au stat doua saptamani in vile private.
Momentul cererii in casatorie l-a costat pe tanar 45.000 de euro, iar proposal planner-ul a avut un comision de 3.500 de dolari pentru a pregati luxosul si complexul eveniment, care a inclus fotograful castigator de Pulitzer Kelly Guenther, un cameraman si un scriitor care a documentat evenimentul.
Se pare ca Josh nu este singurul care apeleaza la serviciile unui astfel de profesionist. Conform lui Stacy Tasman, creatoarea site-ului HowHe Asked.com, care prezinta povesti de logodna inspirationale, se pare ca cererile in casatorie ostentative au ridicat miza.
"Oamenii, nu doar barbatii, pregatesc cereri in casatorie tot mai extravagante.", a spus ea. "Mass media au un rol important in toata aceasta poveste - exista tone de povesti care devin virale si apar la stiri."
Intr-adevar, avand in vedere ca mirii apeleaza la trailere de film personalizate, flash mob-uri sau vanatori de comori, care devin virale online datorita YouTube, presiunea de a produce un moment la fel de sofisticat este tot mai mare.
Sarah Pease, fondatoarea agentiei de evenimente Brilliant Events, spune ca in prezent organizeaza mai multe logodne decat nunti.
"Cand mirii vin la mine, au de obicei un buget intre 5.000 si 50.000 de dolari." a spus ea. Tarifele agentiei ei sunt de 2.000 de dolari pentru serviciile de planificare si de 500 de dolari pentru o simpla consulatie si "schema" a cererii.
La serviciile lui Sarah a apelat si Marcial Alzugarcy, pentru a-si surprinde iubita cu un moment special. El a pacalit-o pe iubita lui, Brynn Joyce, ca vor vizita vasul de razboi USS Intrepid si, odata ajunsi la bord, s-a scuzat ca trebuie sa mearga la baie.
Pe punte a aparut o fanfara, care a cantat melodia cuplului si a purtat bannere pe care scria "Vrei sa fii sotia mea?". Cand membrii fanfarei s-au dat la o parte, din spatele lor a aparut viitorul mire, purtand un smoching si tinand in mana un inel.
Dupa ce viitoarea mireasa, socata, a spus "Da!", au aparut prietenii si familia celor doi, tinand un alt banner pe care scria "Misiune indeplinita". Momentul a fost surprins de un celebru paparazzo, a costat 10.000 de dolari si a fost planificat timp de cateva luni.
"Sunt atat de recunoscator proposal planner-ilor. Nu m-as fi putut gandi niciodata la ceva ca asta si faptul ca avem fotografii si filme pentru tot restul vietii noastre e uimitor.", a declarat tanarul pentru MailOnline.
Spune si tu: ai vrea ca iubitul tau sa apeleze la serviciile unui profesionist pentru a te cere de sotie sau ai vrea ca ideea si organizarea momentului sa-i apartina?