Desi lumea trece de mai bine de trei ani printr-o criza economica fara precedent in istorie, se pare ca marile branduri raman in continuare cele mai cautate. Si in timp ce afaceri mici sau mijlocii dau faliment, brandurile de lux fac si mai multi bani in continuare. Compania de cercetare Millward Brown Optimor a calculat valoarea companiilor de lux, in functie de veniturile pe care le genereaza notorietatea pe care o au in randul consumatorilor. Iata mai jos topul celor mai valoroase 10 nume din industria luxului:
10 Burberry
Valoarea brandului: 3,38 miliarde de dolari, in crestere cu 86% fata de anul anterior. Brandul, care este pe piata de 155 de ani, se foloseste de tehnologia moderna pentru a se promova. Compania a trimis mesaje personalizate consumatorilor sai, invitandu-i la o prezentare intr-unul din magazinele sale din Londra. Totodata, oricare dintre modelele prezentate a putut fi comandat si livrat in doar cateva saptamani.
Vezi mai multe pe incont.ro.