Revista revistei "Forbes" a lansat prima sa listă "Top Influencers", în care i-a inclus pe cei care au făcut bani foarte mulţi în afara rețelelor sociale. Clasamentul cuprinde persoane care influențează frumusețea şi ceea ce ţine fitness. Forbes a anunţat că lista va fi publicată trimestrial și va cuprinde şi alte categorii precum fashion (în septembrie), călătorii ( în iunie), şi food ( în decembrie) .
Potrivit raportului întocmit cu platforma de informare socială Captiv8 și firma de analiză a influenței Traackr, dacă au 7 milioane de abonați sau mai mulți pe YouTube, vloggerii pot să câştige chiar şi 240.000 de lire sterline pe post pentru un parteneriat video.
În plus, top influencerii scot 150.000 de lire sterline (187.000 dolari) pe post pe Facebook și 120.000 de lire (150.000 dolari) pe post Instagram.
Nici măcar nu contează tipul de campanie în care se implică. Fie ca este vorba despre cărţi, aplicaţii, linii de îmbrăcăminte. Kayla Itsines, de exemplu, a obținut 13 milioane de lire sterline (17 milioane de dolari) în aplicația Sweat With Kayla în 2016. Între timp, Michelle Phan, inventatoarea casetei de cosmetice Ipsy, acaştigat 400 de milioane lire sterline în 2015.
Acestea fiind spuse, iată câteva dintre numele mari incluse de Forbes în topul său:
Beauty
1. Zoe "Zoella" Sugg
2. Michelle Phan
3. Huda Kattan
4. Nikkie de Jager
5. Shannon Harris
Fitness
1. Kayla Itsines
2. Jennifer Selter
3. Emily Skye
4. Michelle Lewin
5. Joe Wicks