O companie de pompe funebre din El Salvator a dus trendul cu Barbie mult prea departe. Producătorii pun la dispoziția clienților sicrie roz cu fotografia celebrei păpuși, lucru pe care îl fac, se pare, de dinainte de premiera filmului Barbie, care a avut loc în iulie anul acesta.
„Mi-am spus: Trebuie să profităm de această tendinţă”, a declarat proprietarul Isaac Villegas, specificând și că „totul a fost un succes”.
Deși mulți preferau sicrie în culori tradiționale precum alb, negru, gri sau maro închis, s-au găsit și persoane care au ales să își înmormânteze rudele într-o manieră mai...veselă.
„Vom avea mai multe sicrie roz, pentru că oamenii le cer”, a mai spus producătorul.
În America Latină, trendul Barbie s-a extins de la produse de patiserie roz, până la avioane comerciale cu logo-ul Barbie și chiar campanii politice pe această temă.
Sursă foto: Facebook/New York Post Lifestyle