Un brand de cereale dietetice foloseste pentru prima data intr-o reclama femei normale, cu forme


Brandul britanic Kellogg a anuntat recent ca a renuntat la modele in reclamele pentru cerealele dietetice Special K, pentru prima data in 25 de ani, pentru a prezenta femei “adevarate”, cu forme.


Reprezentantii Kellogg au spus ca spera ca prin aceasta schimbare vor incuraja femeile sa descopere beneficiile slabirii asupra stilului lor de viata si sa nu se mai concentreze doar pe kilogramele lor.

Afla de ce nu este buna combinatia lapte cu cereale - VIDEO

In reclama, mai multe femei se cantaresc in baie, dar in loc ca ecranul cantarului sa le arate niste cifre, le arata diverse cuvinte: “mandrie”, “calm”, “libertate”, “speranta” – respectiv ce vor castiga atunci cand vor pierde kilogramele in plus.

Toate femeile care apar in reclama au indexul masei corporale (formula prin care se determina nivelul de grasime din corp) intre 18.5 si 29. Adultii cu un index intre 18.5 si 24.9 sunt considerati sanatosi, in timp ce aceia care au indexul intre 25 si 29.9 sunt considerati supraponderali.

“Vrem sa incurajam o atitudine responsabila atunci cand vine vorba despre imaginea exterioara si sa aratam ca slabitul nu inseamna doar cum arati sau o anumita masura la care trebuie sa ajungi, dar mai important – cum te face sa te simti”, a declarat un reprezentant Special K.



Folosirea femeilor normale in reclame, in loc de fotomodele, si accentul pe atitudine, nu pe aspect, urmeaza un trend nou, lansat in 2004 de Dove, cu Campania pentru Frumusetea Adevarata.

Ce parere ai despre reclama Special K si noul trend in publicitate?


 

  • Un brand de cereale dietetice foloseste pentru prima data intr-o reclama femei normale, cu forme

related posts

Modifică setările cookies