În ciuda vârstei de 61 de ani, Anastasia Soare arată fenomenal. Nu e de mirare, având în vedere că a făcut avere în industria frumuseții. În 2019 se află pe locul 21 în topul Forbes al celor mai bogate femei din lume. Cu o avere de 1,2 miliarde de dolari, Anastasia Soare o depășește pe Kylie Jenner, supermodelul internațional.
Anastasia împreună cu familia ei s-au mutat în Statele Unite (Los Angeles), chiar înainte de revoluție, unde s-a angajat destul de repede la un salonul de înfrumusețare Juan Juan din Beverly Hills.
Acolo se ocupa de proceduri cosmetice pentru un salariu de 2.000 de dolari, deși nu stăpânea limba engleză destul de bine. Deși avea o situație financiară bună în țară își dorea să fie liberă și să-și împlinească visul în State.
Prima vedetă cu care a lucrat a fost Cindy Crowford acum 24 de ani, atunci când nu exista această manie a stilizării sprâncenelor.
Vezi mai mute poze cu Anastasia Soare în GALERIA FOTO de mai jos!
"Nu mi-a fost teamă niciodată să lucrez cu vedetele. Dacă vrei să-ți faci munca perfect, nu poți să lași emoțiile să pună stăpânire pe tine. Cel mai bun exemplu de concentrare este al Nadiei, când a luat primul zece din istoria gimnasticii. Eu când am început să pensez, trebuia să găsesc formula perfectă pentru mine, nu pentru alții", a declarat Anastasia.
Clientela a început să și-o câștige atunci când vedete ca Madonna, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Penelope Cruz, Oprah, Sharon Stone, Kim Kardashian, Michella Obama sau Victoria Beckham îi treceau pragul salonul.
„Care-i diferența dintre o persoană care are mulți bani și una care are mai puțini? Asta nu înseamnă că prima e mai fericită. Oamenii cu fumuri nu sunt siguri pe ei și banii n-o să-i facă fericiți niciodată. Trebuie să știi să te faci fericit pe tine, ca să reușești să-i faci fericiți și pe ceilalți“, a declarat Anastasia pentru The Idealist.
Ideea revoluționară a fost atunci când a descoperit formula perfectă pentru sprâncene, bazată pe tehinca Golden Ratio: "Teoria mea de a arcui sprâncenele se bazează pe forma naturală a sprâncenelor și pe cea a feței. Indiferent de tendințe, trebuie să ai un anumit fel de sprânceană, care să balanseze forma feței și simetria".
În 1997 și-a deschis primul salon de înfrumusețare în Beverly Hills, iar în prezent, brandul Anastasia este prezent în 2.500 de de magazine în America dar și în alte țări (Australia, Mexic, România etc).
Anastasia Soare a declarat pentru The Idealist: "Lucrând 16 ore în salon, la sprâncene, reușeam să strâng bani pentru a angaja oamenii care știau ce să facă. Așa s-a propulsat afacerea. Învățam și de la ei. Apoi am luat-o și pe fiică-mea. Ei erau profesorii de la care trebuia să învețe tot. De la unul, cum se fac produsele, de la altul, despre cutii sau vânzări."
Produsele Anastasiei Soare cuprind o gamă variată: produse de îngrijire a sprâncenelor, farduri, iluminator, eyeliner.
Produsele pot fi comandate de pe site-ul personal al Anastasiei.
Sursa Foto: Instagram; Getty Images; Profimedia
Vezi și Kylie Jenner aduce procesul de protecție a drepturilor de autor pentru cosmeticele sale în California