Deși nu există în realitate, Aitana Lopez a reușit să adune, în doar patru luni, nu mai puțin de 110.000 de urmăritori. Ideea agenției de comunicare The Clueless, aceea de a investi în modelele virtuale și de a renunța la costurile asociate manechinelor reale, a făcut înconjurul lumii și a inspirat multă lume.
Aitana Lopez nu este perfecțiunea întruchipată...sau cel puțin așa dorește conducerea agenției respective. Modelul a fost creat în așa fel încât să respecte tendințele în modă și standardele de frumusețe din zilele noastre, iar din dorința de a părea cât mai reală i-au fost adăugate și defecte - riduri, cearcăne și păr ciufulit.
„Inteligența artificială prosperă pe imagini impecabile, noi facem invers”, a declarat echipa The Clueless, potrivt odditycentral.com.
„În primul rând, nu lăsăm pielea atât de netedă. Dacă ți-am arăta o fotografie direct cum iese din AI, ai ști că acea piele nu există în realitate”.
Foto: Instagram