“Spre deosebire de vestul Europei, în România piața de curierat a apărut după anii `90. Încă este o piață de curierat tânără. Ea tinde să se maturizeze. Acum 14 ani livram pe hârtie, foloseam hârtie, tehnologia abia intra în curierat. Să livrezi în două zile. Cam ăsta era standardul. Livrare în 48 de ore era ce se putea promite clientului. Astăzi livrarea a doua zi a devenit un standard și toată lumea se așteaptă să livrezi la timp.
În următorii 3-5 ani sunt niște trenduri care au fost accelerate pe fondul pandemiei începute anul trecut. Mă refer, pe lângă livrarea la timp, care este un standard nediscutabil, livrarea cu predictibilitate. Nevoia de predictibilitate a clientului pe care noi curierii o să o adresăm în lunile, anii următori prin livrarea în timeslot. În dimineața livrării vom oferi clientului slotul de livrare în care curierul va ajunge la adresa, un slot de o ora sau de două ore”, a spus Lucian Baltaru.
Citește continuarea pe www.stirileprotv.ro!