Evenimentul a avut loc în data de 27 Februarie la Hotel Intercontinental, București, unde au fost premiate din nou companiile care investesc în dezvoltarea şi motivarea angajaţilor, care se implică în creşterea performanţei angajaţilor lor prin activităţi dedicate echilibrului dintre viaţa profesională şi cea personală si care bineinteles s-au inscris în competiția lansata la sfârșitul lunii Octombrie 2013.
Anul acesta a fost un an al suprizelor și noutăților, datorita sectiunii “Proiecte”, în cadrul căreia au prezentat proiecte companii de renume precum: Hewlett-Packard Romania prin Olga Botușan, Total Rewards & Wellness Country Lead, BRD Groupe Société Générale, prin Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane, Studio Moderna România, prin Emilia Harabagiu, Print Project Manager și Cheque Dejeuner România, prin Oana Ciobanu, HR Manager.
Tot în cadrul acestei ediții, Dynamic HR a lansat primul ghid din România de bune practici în proiecte de wellbeing, “Work-Life Balance și performanța angajaților”, care cuprinde 100 de modele și idei de succes de proiecte de wellbeing.
De asemenea, Simona Nicolaescu, Managing Partner în cadrul companiei Dynamic Human Resources a lansat audiobookul “Tehnici de reducere a stresului”. Simona s-a format în coaching, psihoterapie ericksoniană, analiză tranzacţională şi a absolvit EMBA Asebuss – Kennesaw State University, Master de Resurse Umane şi Facultatea de Psihologie.
Anul acesta elita de speakeri a adus o valoare adăugată evenimentului prin prezenta unor nume de succes:
Wargha Enayati, fondatorul Reţelei private de sănătate Regina Maria
Dan Bulucea, Country Manager Google România
Cătălin Creţu, Director General România, Visa Europe
Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane, BRD Groupe Société Générale
La sfarsitul evenimentului, companiile au fost premiate cu ajutorul sponsorilor Avia Motors, Studio Moderna, World Class, Sensiblue, Casa Jad și Max Relax si au fost oferite cadouri tuturor celor prezenți. Dynamic Human Resources a oferit trofee și diplome pentru câștigători.