Paula Săcui a lansat pe pagina de Facebook a cărtii Nu mi-e frică o invitație inedită către toți cei care își doresc să o cunoască: aceea de a-și aduce la eveniment papucii de casă. Totul a plecat de la un mic accident pe care autoarea l-a avut săptămâna trecută, când și-a fracturat un deget de la picior. Cum ghipsul o împiedică să poarte încălțări normale, Paula a decis să vină la eveniment în... papuci de casă. Nu își dorește ca invitații să poarte și ei același tip de încălțări, însă îi provoacă să își aducă cu ei papucii.
Mai mult, o parte dintre prietenii și cititorii autoarei au postat pe Facebook fotografii cu încălțările în care stau prin casă. Printre ei, Paula Herlo și Andreea Esca.
Scrisă în doar 14 zile, prima carte a Paulei Săcui – editor al Stirilor Pro Tv este nu doar un best-seller, ci și una dintre cele mai controversate cărți ale momentului. Este ”o carte cu multă iubire și ură’, după cum mărturisește chiar autoarea. Și continuă: “Pentru cei care se întreabă, deși semănăm, nu sunt eu cucoana aia de pe copertă. Eu sunt cealaltă. Mult mai cuminte, cu un aer de secretară parasită de Gicu într-o stație de metrou." Dacă este așa sau nu, cititorii se vor convinge singuri pe 1 martie, de la ora 17.00 pentru că Paula le promite o discuție sinceră și deschisă despre cum este ea și cum a scris această carte, despre temeri, dragoste, ură, sensibilitate și superficialitate.
Paula Săcui este jurnalist și și-a lansat volumul de debut Nu mi-e frică pe 23 noiembrie la Targul de carte Gaudeamus, în prezența unora dintre cei mai cunoscuți și apreciați oameni de televiziune din România. Nu mi-e frică s-a bucurat de un succes uriaș încă de la lansare, primul tiraj epuizându-se din prima luna.
Diverta este un brand 100% romanesc, cu o istorie de 15 ani si 25 de magazine in 19 orase din tara. Cu sloganul "Mereu ceva nou", Diverta este cel mai mare retailer de entertainment și dezvoltare personală din Romania, cu magazine în cele mai importante orașe ale țării, organizate dupa un concept unic, creat pe baza preocupărilor publicului și structurate pe trei zone de interes: "Imi place", "Ma joc si învat" și "Am succes". Conceptul Diverta se contureaza in jurul inovatiei si le ofera clientilor solutii de a tine pasul cu viata cotidiana, pe toate planurile ei: profesional, hobby și familie. In magazinele Diverta se găsesc categorii variate de produse precum carte, film, jucării, jocuri video, papetarie.