Adelina Pestritu a postat recent o fotografie cu un set cu două body-uri, o căciuliță și o bavețică semnate de un brand Italian de lux. În dreptul imaginii, vedeta a scris: “Bucuria începutului de săptămâna”. Setul de produse promovat de Adelina costă 310$.
Totuși, gestul ei nu a fost apreciat de toți cei care îi umaresc activitatea. Ba mai mult, unii l-au catalogat drept o aroganță: “Ceee? Deja se exagerează!”, “Exagerare totală...Din păcate…”, “oricât și-ar permite, bebelușa crește repede, dacă îl poartă de 2 ori!”, “Pe bune? Exagerare totală! Garantat le poartă de 3-4 ori și apoi ajung aruncate”, “Și eu consider că este o fală dusă la extrem, și nu, nu am de ce să fiu invidioasă pe un bebeluș. Într-adevăr, sunt oameni care nu au o pâine de pus pe masă și alții dau mii (sau zeci de mii?) de € pe haine Gucci pentru un bebe căruia oricum nu îi pasă ce poartă atâta timp cât are lapte și liniște ca să poată crește. Da, este o risipă să arunci atâta amar de bani pe niște haine în care bebelușul nu va mai încăpea după câteva săptămâni”, “Se poate să nu mai afișăm firme ci doar frumusețea hăinuțelor ?!” și “Nu găsesc normal să cumperi hăinuțe de lux bebeilor”.
Nu este prima dată când deciziile Adelinei sunt criticate de internauți. Mulți dintre fanii vedetei au fost revoltați după ce Adelina i-a făcut cont de Instagram fetiței ei imediat după ce a năcut-o. Zenaida este deja urmaita de peste 30.000 de persoane pe celebra rețea de socializare.