Ai putea crede ca e un om al strazii, dar de fapt este model. Un brand international socheaza cu noua campanie in care apare un fotomodel cu un look neingrijit


Noua imagine a brandului John Lewis, un barbat pe nume Johnny Harrington nu arata tocmai ca un model...si asta pentru ca, de meserie, el este tamplar. A si practicat acest job inainte sa fie in toate afisele brandului respectiv.


Johnny Harrington, imaginea brandului John Lewis, este un barbat care nu si-a mai ras barba de trei ani si care are parul lung si aparent neingrijit. De ce a fost ales sa reprezinte hainele pentru barbati produse de John Lewis?

"Acest barbat reprezinta ceea este de fapt brandul nostru. Ok, nu este tocmai bine proportionat, dar este istet si are un simt estetic dezvoltat. Este un pic dezordonat si isi lasa barba si parul lung, insa ii pasa de cum arata. Este extrem de muncitor si toate aceste calitati caracterizeaza barbatul care cumpara hainele create de noi", a explicat directorul brandului.

Spune si tu: cum ti se pare modelul ales de John Lewis?

 

 


 

  • Ai putea crede ca e un om al strazii, dar de fapt este model. Un brand international socheaza cu noua campanie in care apare un fotomodel cu un look neingrijit

related posts

Modifică setările cookies