Toate companiile care produc lenjerie intima si-au creat un obicei din a-si promova articolele prin intermediul unor pictoriale provocatoare, in care modele super sexy isi etaleaza formele apetisante.
Intr-o piata in care concurenta este din ce in ce mai mare, Jane Pain s-a gandit sa sparga tiparele si a creat o campanie de senzatie. Alegand sa renunte la clasica sesiune foto de frumusete, brand-ul a realizat in schimb un pictorial in care partile intime ale modelelor sunt editate in programe de specialitate, ele neputand fi admirate cu totul de reprezentantii sexului puternic.
Campania publicitara se afla la granita fina dintre a arata prea mult si a arata prea putin si a reusit sa trezeasca atentia publicului, dar si a specialistilor din publicitate.
Jane Pain a obtinut primul loc in competita Lapiz de Oro, cel mai prestigios concurs de publicitate din Argentina, precum si Gran Prix-ul de la Brnce Clarin. Fotografiile au fost facute de Natasha Ygel, iar pictorialul ei este comparat cu celebrele picturi ale artistului David Selle.
Ce parere ai despre campania neconventionala de publicitate? Au exagerat reprezentantii Jane Pain?