Amal Alamuddin si George Clooney au fost initial criticati de o bloggerita britanica pe site-ul sau, Your Barrister Boyfriend, insa lucrurile au luat o alta amploare in momentul in care autoarea articolului, Natalia Naish, a fost preluata de una dintre cele mai citite publicate britanice - Daily Mail.
Find out all the details from George & Amal's wedding by grabbing your copy of @hellomag today http://t.co/kWs3Yr3mGY pic.twitter.com/aMzcuahze0
— HELLO! (@hellomag) October 3, 2014
Agitatia pe care George Clooney si Amal Alamuddin au creat-o cu nunta lor de la Venetia a fost comparata cu tam-tamul facut de clanul Kardashian cu ocazia nuntii lui Kim cu Kanie West. Ca si in cazul celor din urma, nunta lui Clooney cu Amal a fost redata pas cu pas in tabloide si zute de fotografii cu cei doi soti la Venetia au facut inconjurul planetei.
Daca din partea lui Kanye si Kim toata lumea se astepta la un show, in ceea ce priveste nunta lui Clooney presa se astepta la o mult mai mare discretie, avand in vedere ca actorul a sustinut intotdeauna ca tine la intimitatea sa. In ciuda acestui aspect, Clooney si Amal au defilat constant in fata paparazzilor la Venetia inca din momentul in care au aparut in orasul italian si pana la plecarea lor.
Amal a fost criticata pentru felul in care a facut parada in rochii de designer extrem de scumpe, neparand deloc deranjata de blitzurile insistente ale paparazzilor.
"Pe masura ce apar noi detalii de la nunta lor de patru zile - tone de tequilla, parada fara sfarsit a rochiilor de desinger a lui Amal, barcile incarcate cu celebritati si suma de 13 milioane - totul pare facut ca sa ia ochii, in special din partea unui cuplu care se caracterizeaza ca extrem de privat", a citat Daily Mail site-ul Nataliei Naish.
Natalia scrie despre nunta lui Clooney a ca fost "exagerat de scumpa, cu o coregrafie atent facuta, sentimentala si facuta pentru satisfacerea opiniei publice", comparand-o cu nunta lui Kim Kardashian cu Kanye West.
Nu a trecut cu vederea nici faptul ca noii soti au vandut drepturile de imagine revistei Hello, care a avut 40 de pagini dedicate evenimentului.