Reclama a fost facuta sa semene cu coperta celebrei revistei COSMOPOLITAN, avand cuvantul “COSMETIC” ca titlu, cu litere de un roz neon. Dedesubt, tot ca pe coperta unei reviste, apareau cuvintele “PUNE-TI SILICOANE” si “OPERATIE IN ACEEASI ZI”, cu litere albastre si roz.
Site-ul campaign anunta ca ingenioasele reclame fac parte dintr-o noua campanie a clinicilor de chirurgie estetica Spire Healthcare, prin care acestea isi promoveaza serviciile de implanturi cu silicoane realizate in aceeasi zi. Pentru ca n-a primit aprobarea din partea asociatiei britanice Advertising Standards Authority (ASA), reclamele au fost scoase.
Oficialii ASA au argumentat ca reclamele vizau in mod iresponsabil adolescente impresionabile si ca faceau chirurgia estetica sa para un subiect distractiv si lipsit de riscuri.
Ce parere ai? Au exagerat cei de la ASA sau transmit reclamele, intr-adevar, un mesaj gresit adolescentelor?