Adolescente imbracate sumar, tinere dezgolite, articole vestimentare transparente... hainele exotice s-au transformat in adevarate embleme pentru brand-ul American Apparel.
De parca exotismul hainelor nu era suficient, cu fiecare colectie aparuta, echipa brand-ului a vrut sa fie si mai indrazneata si a promovat produsele in moduri inovative si scandaloase deopotriva. Astfel, desi acceptate cu greu, reclamele au obtinut impactul asteptat.
Strategia a functionat doar pana de curand insa, cand o tara a decis sa ia atitudine si sa interzica reclamele si ad-urile.
"Am interzis fotografiile pentru ca sexualizeaza prea mult femeile si, mai ales, adolescentele. Majoritatea modelelor par minore, sub 16 ani, iar Autoritatea Reclamelor din Marea Britanie, institutia pe care o reprezint, considera ca nu este firesc ca imagini cu nuditate explicita sa aiba drept protagoniste copile", a spus un membru al Consiliului Britanic.
In apararea lor, membrii echipei American Apparel sustin ca imaginea avea rolul de a parea realizata de un fotograf amator, cu o tanara rebela, care face parte din publicul tinta al produselor.
Ei cred ca imaginile sunt obraznice, dar pline de bun-gust deopotriva si ca Autoritatea exagereaza.
In GALERIA FOTO gasesti mai multe imagini cu ajutorul carora iti poti da cu parerea: cine are dreptate in aceasta poveste? Meritau pozele sa fie interzise?