Cand toata lumea s-a facut comoda in fotoliile roz, vedeta TV a povestit ca s-a alaturat campaniei de constientizare cu privire la metodele contraceptive organizate de Cercul Fetelor Destepte.
Adela a povestit cum, desi pana acum era adepta pilulelor contraceptive, dupa ce a uitat sa le ia de cateva ori si a trecut prin spaima aferenta, a ales inelul contraceptiv, pentru ca, pe langa faptul ca trebuie introdus doar o singura data pe Luna, „se potriveste cel mai bine stilului meu de viata si imi ofera siguranta deplina”.
Pentru a sublinia mesajul transmis, Adela a purtat o rochie creata de designerul Corina Vladescu, cu sloganul campaniei initiate de cerculfetelordestepte.ro: “Fetele destepte o fac o data pe luna!”. Astfel, designerul roman si Adela Popescu vor sa atraga atentia asupra importantei pe care o informare corecta o joaca atunci cand vine vorba de alegerea metodei contraceptive.
Adela Popescu si Corina Vladescu
Cerculfetelordestepte.ro este o platforma online care ofera informatii legate de contraceptie si prezinta diferitele optiuni disponibile astazi.
Pe langa informatiile detaliate despre contraceptie, Cerculfetelordestepte.ro permite cititoarelor si posibilitatea de a efectua un test in 12 pasi, care le indica la final ce metoda contraceptiva li s-ar potrivi cel mai bine.
Pornind de la rezultatul testului, cititoarele se pot consulta cu medicul ginecolog pentru a stabili impreuna metoda optima de contraceptie.