Dupa ce revista Vogue Franta a fost criticata pentru pozele sexy cu modelul in varsta de numai 10 ani, acum o firma de lenjerie intima este pusa la zid din cauza pozelor sexy cu fetite. Daca pictorialele de fashion din Vogue cu Thylane Loubry Blondeau erau cat de cat artistice, acestea in lenjerie intima sunt de-a dreptul neadecvate!
Colectiile de lenjerie intima ale brandului “Jours Après Lunes” sunt foarte dragute, dar se adreseaza fetitelor cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani – niste varste la care ele nici nu stiu si nici n-ar trebui sa stie ce e aia lenjerie intima.
Suparator este si faptul ca modelele pozeaza ca niste femei in toata firea – pozitii seducatoare, ochelari de soare supradimensionati, coafura a la Amy Winehouse, bijuterii sexy.
Presa a refuzat sa foloseasca anumite fotografii cu ele, deoarece fetele sunt la inceputul vietii si trebuie sa isi pastreze inocenta.
Lumea modei este scandalizata pentru ca o marca franceza a lansat o linie de lenjerie intima pentru copile, care include sutiene, chilotei sexy si alte piese pe care doar femeile le pot purta.
In ultimul timp, a devenit o moda utilizarea minorilor pentru promovarea hainelor sau a diferite produse. Situatia a scapat de sub control si trebuie interzisa aceasta tendinta de a maturiza copilaria in schimbul marketingului.
Tu ce parere ai despre subiect? Scrie-ne la rubrica de comentarii.