"Femeia pe care ne-o imaginam noi seduce cu feminitatea ei periculoasa", a scris Frida Giannini, directorul creativ al brandului, in nota de presa oferita inaintea show-ului.
Intr-adevar, Frida a creat o noua silueta sexy, dar feminina, pentru o purtatoare carei ii place sa surprinda. Colectia a cuprins jachete scurte, inguste in talie si cu umeri rotunzi, perfecte pentru femeia glam moderna. De asemenea, au existat haine de astrahan, care au dat un aer sofisticat colectiei excentrice.
Gucci a introdus si fustele creion pentru sezonul de toamna-iarna si, desi acestea au o lungime corespunzatoare, aproape de genunchi, sliturile adanci, atat in fata, cat si in spate, le dau un aer obraznic. Daca le alaturam ciorapii-plasa, obtinem look-ul fetis al colectiei.
Tinutele de zi au avut urme de pene si de paiete, dar acestea au explodat cu adevarat in cadrul tinutelor de seara. Au exista, de fapt, mai multe rochii create dintr-o combinatie de pene, margele, dantela si piele sau matase.
Cat despre gama de culori a colectiei de toamna-iarna, alaturi de nelipsitul negru, cromatica Gucci include si violet, portocaliu, verde-muschi si o gama de albastru delicat.
La capitolul materiale s-au remarcat matasea, lana moale si dantela. Bineinteles, pielea, un material reprezentativ pentru casa de moda italieneasca a existat in absolut toate piesele vestimentare si sub toate formele, de la costume la tricouri.
Pielea de piton si cea de crocodil, preferatele Gucci, au fost folosite atat la genti si pantofi, cat si la tinutele propriu-zise, pentru a evidentia pasiunea pentru lux si opulenta a brandului.