Colectia contine, atat ochelari de soare pentru femei si barbati, cat si modele de ochelari de vedere, intr-o paleta de nuante metalice.
Ochelarii de soare masculini au o forma geometrica, iar cei feminini o forma de ochi de pisica. Ramele sunt in doua tonuri si combina o culoare tare cu o nuanta metalica, iar lentila este prevazuta cu oglinda.
Modelele feminine sunt disponibile in nuante de auriu, verde si albastru metalizat. Colectia contine si modele aviator care se pliaza, precum si modele de ochelari de vedere, elegante si usor de purtat.
Coordonata de Christopher Bailey, Chief Creative Officer Burberry, lansarea ochelarilor Spark a coincis si cu o noua campanie muzicala, prin care brand-ul britanic a adus in atentia publica noi talente emergente.
Astfel, trupele Coastal Cities, The Night IV si Broken Hands au lansat trei piese “Nothing Ever Changes”, “Skyline” si “Alarms” care constituie coloana sonora a campaniei si fac o puternica referire la atmosfera vibranta a verii, moda, stil, muzica si calatorii, coordonate care se regasesc si in colectia de ochelari de soare, Spark.