Pielea si accesoriile metalice - propunerile Burberry pentru primavara - vara 2011


Burberry are o strategie noua pentru campania de primavara - vara 2011. Brand-ul englezesc nu lanseaza, ca in fiecare an, toate fotografiile pentru promovare a noii colectii, ci face publice doar cateva poze in fiecare luna.


In februarie, din campania Burberry ies in evidenta accentele rock - sic. Modelele britanice Jourdan Dunn si Sacha M'Baye au pozat pe plaja, insa tinutele purtate nu sunt nici pe departe primavaratice. Asa ca la vara, nu renunta la geaca din piele cu fermoare si tinte, pentru ca ramane in tendinte. Noutatea este asortarea ei cu accesorii metalice sau daca indraznesti mai mult, chiar cu pantaloni sau colanti argintii.
 
Cat despre initiativa de a promova in fiecare luna cate o serie de fotografii din campania brand-ului pentru primavara - vara 2011, Christopher Bailey, Chief Creative Officer Burberyy, a declarat:

"Am vrut sa cream o campanie dinamica si totodata, care sa evolueze, pentru ca asa putem sa evidentiem mai bine diversitatea brand-ului. In fiecare luna vom prezenta alte modele britanice, care reusesc sa puna in valoare stilul Burberry, prin atitudine. Cat despre locatia shooting-ului, am ales pentru aceasta parte a campaniei plajele din Brighton".
 
  • Pielea si accesoriile metalice - propunerile Burberry pentru primavara - vara 2011

related posts

Modifică setările cookies