Poate fi declarata cea mai scandaloasa campanie a anului! Nu o sa-ti vina sa crezi ce promisiune indecenta le face aceasta reclama barbatilor


O companie care produce bauturi alcoolice a iscat adevarate controverse in intreaga lume dupa ce a lansat o campanie publicitara nerecomandata copiilor sub 18 ani. Facandu-le domnilor o promisiune pe care nu o pot refuza, firma risca insa sa fie inchisa din cauza reclamei cu pricina.


O companie care produce lichior in Germania se mandreste cu faptul ca a produs o serie limitata a bauturii alcoolice care, inainte de a fi imbuteliata, a atins busturile apetisante ale unor modele cunoscute.

Firma G-Spirits a fost fondata de cativa fosti barmani care cred cu tarie ca orice bautor trebuie sa se bucure atat de lichior, cat si de senzatia aparte pe care o aduce acesta. Si cum nimic in lume nu poate fi mai senzual decat erotismul unei femei frumoase, managerii companiei considera ca aceasta este senzatia pe care trebuie sa o ofere consumatorilor lor.

"Pentru a crea gustul perfect, fiecare picatura a bauturilor noastre este imbuteliata dupa ce a atins trupul unor femei apetisante", au declarat producatorii.

G.Rum No.1 este descris ca un rom tropical depozitat intr-un recipient special si imbuteliat dupa ce a atins sanii Aminei Malakona, n varsta de 23 de ani. G.Whiskey No.1, in schimb, este un whiskey vechi de 12 ani, care a fost “cules” dupa trupul Alexei Varga, Iepurasul Playboy al anului din Ungaria.

Pretul sticlelor porneste de la 166 de euro, insa amenzile pe care le vor primi producatorii acestei campanii publicitare si brandul din Germania vor fi si mai usturatoare probabil. Mai multe imagini ale campaniei poti vedea pe gspirits.com.

Tu ce parere ai? Au exagerat sau nu barmanii de la G-Spirits cu reclamele pe care le-au facut?

  • Poate fi declarata cea mai scandaloasa campanie a anului! Nu o sa-ti vina sa crezi ce promisiune indecenta le face aceasta reclama barbatilor

related posts

Modifică setările cookies