Pentru a sustine "Red Nose Day", o strangere de fonduri caritabile de anvergura, din Marea Britanie, RiRi a postat o imagine sexy cu ea pe Instagram.
"Red Nose Day" ("Ziua Nasului Rosu"), care va avea loc anul acesta pe 15 martie, este o campanie organizata o data la doi ani de catre fundatia Comic Relief. In aceasta zi, toata lumea, inclusiv celebritatile, este invitata sa isi lase inhibitiile deoparte, sa-si puna un nas rosu si sa faca ceva amuzant pentru a strange bani.
Rihanna nu si-a pus nasul rosu pe nas, dar a ales sa poarte un tricou cu nas rosu, marca Stella McCartney - si nimic altceva, infierbantand imaginatia fanilor ei.
O parte din veniturile obtinute de pe urma vanzarilor tricourilor va merge catre Comic Relief, organizatia care ajuta oamenii din tarile lumii a treia.
Stella McCartney a fost foarte impresionata de gestul cantaretei si i-a scris pe Twitter: "Multumesc, Rihanna, pentru ca sustii Red Nose Day! Esti cea mai tare!".
De la lansarea sa, acum 25 de ani, Red Nose Day a strans peste 600 de milioane de lire sterline si a ajutat peste 50 de milioane de oameni cu hrana si medicamente.